Some pictures :)

Okej jag har typ inga bilder från igår eftersom att vi mest fimade men jag bjussar på nåra iaf :)

sötaste andru :)

konstig och oskarp bild på mig och bästavän :) (som inte ville vrida sig-.-)

amanda+borttagen+salsa+prinsesstårta=sant :)

mitt hår när jag kom hem, hade lockat det och tyckte att det för en gångs skull såg lite najs ut :)
(vreds inte heller, blogg.se=cp)

Jaaaa, det var typ allt jag hade...
ska börja dra mig mot sängen snart så att jagh pallar skolan imorn (-.-)
Btw träningen idag kändes riktigt naj, haha vi strechade men körde ingen styrka, våra tränare måste ha rammlat och slagit i huvudet ;)

igår var jag hos frida
hon gillar inte att rida

Kommentarer
Postat av: Amanda

TA BORT BILDEN PÅ MIG SERIÖST

2010-11-15 @ 18:36:23
URL: http://amandaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0