Mvg-barnet feeling fresh

Gjorde just hårinpackning, det var aslänge sen så nu känns det naaajjjs!
ngt annat som känns najs är att jag känner mig riktigt säker till provet i morn!
(det verkar ni andra också tycka eftersom att jag har blivit bombad med frågor av inte mindre än sex personer)
passar på att svara på en kommentar också:

''kan inte du skriva vilka steg du ligger på? du går väll i en kunskapsskola? :) <3''

Svar: jag ligger på 24 i svenska matte och engelska och 20 i franska,
 vilket är mina mål den här terminen, alltså är jag nöjd:)

random: ska träffa dom här galningarna imorn :)

emma i våras :)

hihi, farmor och farfar (som är lik olof palme)

det ska nog gå bra
kan allt tror ja'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0