japp, jag är kreativ :)

Jag skoja bara men här är en bild som jag ritade när jag var i vemdalen. :)
Blev nöjd faktist, bortsett från håret som ser väldigt platt ut dåra...
Redigerade den lite i gimp också, här är resultatet:)

Ritat med blyerts:)
Okej jag skoja nu när jattar ordentligt är jag inte alls nöj, näsan och munnen är störda och det ena ögat är mörkare än det andra-.- det kan ju vara ljuset menjaja skitsamma:P
det är ett fel till på bilden och det är att jag har skrivit 1/3-09 haha att jag ska ha så jävla svårt att vänja mig vid vilket år det är:P det ska såklart var 2010 ;D
nu ska jag vara änu mer kreativ och spela lite valthorn;)

Den hade en ful min
och var inte alls fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0